PRODUK MUSLIM . BERSIH. SUCI. HALALAN TOYYIBAN

Thursday, March 19, 2009

ORDER



CC bunga ros ni order dari mamamia utk ibunya ...selamat hari jadi utk ibu mamamia ye....semoga dilanjutkan usia dan dikurniakan kesihatan yang baik.....mintak maap bebanyak kalo bunga ros tu tak cun eh.....

7 comments:

Jasmeen said...

teman nengok komer pun selo jer nak ngemeh ghomah yerr...bz benor la tu...
elok kembang rose komer..guna baja apa tu..?? mekar mewangi...

zuwaidah said...

meleleh air liur saya tgk cc maklang nih...
maklang...mai singgah blog saya ambil tag..kekekkekekeke first time nak tag maklang nihh

iena hamdi said...

sedap mak lang... syaang nak makan tengok rose tu kembang bebenar.. hehehhe siap pelanggan lain kat kunang2 tu minta satu mak lang.. geram nengok rose katanyer... heheh

insyaallah len kali saya order lagi yer

maklang azie said...

jasmeen : umah teman berserabut yerk...teman bz skit...banyak mende nak urus....bila dah umah besor ni dah jadi maleh lak nak ngemeh...komer nak tak jadi bibik teman...hehehe

zuwaidah : pandai betuiii...nak kasi tag rupanya...

iena : mamamia ke nih??? confuse aarrr....bila lak iena ni order cc ngan maklang..hehehe

iena hamdi said...

hehhehe
sama la tu mak lang iena hamdi n mamamia

shima said...

salam maklang...
terpegun tgk cc maklang kali ni...cantik sgt! sweet betui tgk roses tuu..

Scarlett said...

salam maklang,

baper klu yg camni?