PRODUK MUSLIM . BERSIH. SUCI. HALALAN TOYYIBAN

Thursday, July 12, 2012

AL FATIHAH



Dimaklumkan bahawa x-student saya tahun lepas (bertudung unggu) maafkan saya lupa namanya..... telah kembali ke rahmatullah pada bulan Mac yg lalu....agak terlewat saya mendapat khabar ini.  
Saya pun telah diberitahu oleh kakak iparnya (bertudung biru) semalam kebetulan dia nak ambik order di rumah saya. Terkejut saya mendengar berita itu...apapun semoga roh Allahyarhamah ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman dan bertakwa.....drNya kita datang kepadaNya kita kembali....sesungguhnya hidup didunia ini hanya sementara sahaja....sampai masa kita dipanggil semula menggadap Illahi.....
Pada pengunjung yg terbaca entri kali ini dimohon agar dpt menyedekahkan Al Fatihah buat beliau.....
Al Fatihah..........

No comments: