PRODUK MUSLIM . BERSIH. SUCI. HALALAN TOYYIBAN

Thursday, January 22, 2009

ORDER





50 cc Ben10 dan 50 cc Naruto ni diorder oleh Zee. Bila dpt order ni terpk lak dlm hati boleh ke aku melukis gambo kartun...tanya cust, dia kata tak kisah janji ada rupa maka ku gagahkan diri utk draw kartun kesukaan anaknya maka ni le hasilnya yg tak baper cun...abih camno, tangan ni bedung sebelah aje, lagi sebelah tak bedung, rimasss....heheh. Harap anak Zee suka le hendaknya ngan kartun ni...heheh..adehhh...wat gelak kat bebudak aje le kartun yg maklang wat ni kan.

4 comments:

Aishah @ UmmiAqil said...

ok ape maklang...menjadik tu...dah ade rupa...

maklang azie said...

ok ke..hehehhe...sib baik ada rupa ingatkan takde rupa langsung...

liin said...

maklang ni mmg gifted in bakery skill..jeles ngan maklang. pasni leh maklang buat otromen, spiderman...uppss, cicakman ada org lalu nak makan tak, hehehe...

maklang azie said...

ishhh..takde le..wat malu je..lukis kartun pun tak terer tu...