PRODUK MUSLIM . BERSIH. SUCI. HALALAN TOYYIBAN

Monday, July 8, 2013

JUALAN COOKIES RAYA 2013

 Greenpeas cookies @ RM20(lebih 50 pcs)
- biskut yg lembut mcm biskut suji tapi lain rasanya, ianya sedap, lemak dan terasa kacang green peas kerana dibuat dari tepung greenpeas....makan seketul nak lagi...tau2 abih sebalang.

Biskut Suji Brunei @ RM28 (50 pcs)
- biskut hits sepanjang zaman....dibuat dari tepung suji, menggunakan minyak sapi dan digaul dengan susu tepung bersama nestum...memang sedap sangatttt...berbaloi...


Biskut Bangkit Cheese @ RM25 (50 pcs) 
- jangan pandang pada rupa yg buruk tp nilaikan rasa biskut ni dulu.Biskut yg melt bila masuk mulut, terasa cheddar cheese...dr segi rasa memang lain dari biskut yg pernah saya buat...memang susah nak stop bila dah pekena bangkit cheese ni.....nyum..nyummmm...sedapnyaaaa....

Kalau diikutkan hati saya, memang saya tak ambik order biskut raya memandangkan bulan Ramadan ni saya nak berehat dari aktiviti berbaking tapi ada yg mintak dan tanya lak kenapa saya tak buat. Maka itu,saya terpaksa buat hanya utk 3 jenis aje itupun biskut yg hits sepanjang tahun yg dipilih dari biskut  sedap dari yg tersedap. Dah bertahun tak masuk bertanding model2 saya ini maka kali ni nak bertanding 2 model baru lak iaitu cik greenpeas dan cik bangkit cheese kecuali cik suji brunei tu model lama hehehe tapi sibuk gak nak menempel...hihihi. Untuk makluman, order kena self collect aje ye, saya tak buat delivery/pos sebab ditakuti biskut akan jadi tepung semula hehehe...Jadi kalau ada sesapa nak order just emel aje ye..Tarikh tutup tempahan 14/7/13 pukul 12.00 mlm... 

No comments: