PRODUK MUSLIM . BERSIH. SUCI. HALALAN TOYYIBAN

Monday, September 12, 2011

ORDER



100 pcs tat shell diorder oleh Azni dan balance 90 pcs diorder oleh Baiti..tqvm...tu je tat shell yg tinggal, pasni kena gentel lagi.....eeee malasnyaaaa....


Pada sesiapa yg nak order tat shell tu, tolonglah bagitau awal, jangan hari ni call, esok nak or lusa..Kalo kebetulan ada stok di umah oklah lagi tp jika takde stok saya perlukan masa utk menggentel dan jika ada order lain yg perlu saya siapkan maka saya terpaksa tolak sapa2 yg nak tat shell tu. Bukan apa, lately sering sgt saya mendpt sms nakkan tat shell malah ada dikalangan mereka cam nak paksa2 pulak, dah kita kata tak dpt buat mcm2 pulak le hal wat simpati...adehhhh..letih le...dah baper kali saya ingatkan order awal lengkali..takpun gentel je sendiri bukan susah sangat pun..tenyeh aje le kat acuan tu pastu bakoooo....

1 comment:

Adnazthie said...

Assalam n selamat hari raya Maklang Azie.

Betul..betul..betul