PRODUK MUSLIM . BERSIH. SUCI. HALALAN TOYYIBAN

Wednesday, June 24, 2009

TAG DARI ANIS

gAnis...mklang dah siapkan hwork...baper markah nak kasi nih...heheh

1. apa perasaan sekarang
boring …rasa nak balik baking n cooking….

2. saya nak makan
ayam tandoori, ayam golek, ayam panggang, ayam percik....buruk menteghedaghah...hehehe

3. saya x suka
ikan sembilang dan sewaktu dengannya sbb takut tengok muka ikan tu...

4. impian saya
nak jadi macam kakliza dan ida isk…acah je....keh keh keh tak tercapai dek akalku…

5. haiwan yg saya tidak suka
semua binatang yg besor2...yg kecik2...yg bisa2...

6. saya harapkan
moga ilmu yg saya tempek disini membawa kebaikan pd sumer

7. jika boleh diputarkan masa
saya nak pergi ke alam percintaan semula...hehehhe..

8. saya pada 10 thn akan datang
mungkin jadi full housewife….dan membesarkan badan yg dah sedia besar...heheh

9. hp saya adalah
Nokia

10. saya pernah bercinta sebanyak
sekali aje

11. saya suka pada
sumer org yg berbuat baik pd saya dan tak menganiaya saya dibelakang

12. kawan2 saya
semua rakan di cyber dan juga diluar sana

13. pernah dikhianati
pernah tapi malas nak ingat ...biarlah ia berlalu.

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
saya nak kerat dia jadi 50 pcs....jadikan mcm brownies ..acah je....biarlah org nak wat saya mcm mana sekalipun sbb Allah itu Maha Mengetahui....

15. senaraikan 8 orang untuk di tag
sian ...takmo tag sapa2 le

2 comments:

MamaFaMi said...

Yang nombor 7 tu yang tak tahan tu! Kuang kuang kuang...
Psst... mama masih lagi di alam percintaan, dulu kini dan selamanya... wah...

hanieliza said...

Salam..
heran..sungguh heran..naper nak ajdi macam kakliza..
sebab kakliza ni bukannya pandai bebenor weyyy..
kalau nak jadi beso amcam kakliza..ayooo..bahaya oooo....
akak acah jer...
seronok akak baca komen ituwww...hehehhe