PRODUK MUSLIM . BERSIH. SUCI. HALALAN TOYYIBAN

Sunday, January 20, 2013

KELAS INDULGENCE - 20/1/13


Dari kiri Wan, Aida,WanZ,Fariza...macih sumer sbb sudi datang...Jangan lupa, praktis di rumah pulak ye...insyaAllah saya boleh, anda pun boleh jugaaa.......

Apa lagi difikirkan tu, cepat cepat....emel segera utk ikuti kelas indulgence....tak rugi, setanding dengan kek SR ....buat sendiri lagi puas hati...dijamin kebersihan dan status.. Jom kita naikkan ekonomi orang Islam ...anda buat anda dapat.
Customer saya pernah berkata, "kek akak macam kek SR....kek SR dah tak sedap, saya pun tak tau kenapa.." .ini bukan saya cakap tp luahan dari customer saya sendiri.

1 comment:

Mummy Betty said...

ye betul..kek SR da xsedap..lg sedap kek yg belajar buat dgn akak..mmg xrugi belajar dgn kak azie..da la mudah nak faham..step by step..n xkedekut ilmu n petua..n hasilnya kek mmg mcm xsangka kita dapat buat..tqvm kak zie