PRODUK MUSLIM . BERSIH. SUCI. HALALAN TOYYIBAN

Sunday, May 23, 2010

STICKY POST

Assalammualaikum pd semua pengunjung blog saya dan yg duk tepi tingkap.
Saya nak highlight bbp perkara di sini.

1.Kelas Brownies
-Brownies yg diajar ialah brownies versi BAKAR bukan versi kukus ye....jgn ada yg confuse pasal kelas brownies ni.
-Saya ingin berlaku adil pada pelajar2 terdahulu yg hanya belajar versi bakar aje.
-Kelas brownies versi kukus ni akan saya pertimbangkan jika ada yg ingin belajar.
-Semua kelas brownies limit hanya 2 students aje disbbkan masa yg amat terhad.

2.Pembetulan Fee utk Kelas Bahulu Gulung Nenas
-Hanya bahulu gulung nenas (1 jenis) aje yg akan diajar dan fee hanya RM35 shj.
-Limit 4 org.

3.Emel
- Setiap emel yg masuk ke gmail saya, akan saya baca dan saya jawab a.s.a.p.
- Jika emel anda tidak berjawab, tolong make sure emel tersebut dihantar pada saya dengan alamat yg betul. Sbb ada yang mengatakan saya tak tengok itu adalah mustahil sbb emel tersebut saya tak terima jadi bagaimana pula saya nak jawab segala pertanyaan yg dikemukakan sbb saya sendiri tak tahu apa yg ditanyakan.
- Segala emel akan saya jwb mon-fri aje, pc kat rumah saya msk ICU jadi wknd memang tak dpt check emel.

4. Order
-Sudah kerap kali saya war2kan tolong guna nama yg sama ketika order dibuat tapi masih ada lagi yg guna nama yg berlainan.Sebarang perubahan order hendaklah diberitahu lebih awal dan jangan tinggalkan komen berkenaan order di shoutmix kerana saya tak sepanjang masa check shoutbox tu.

5. SMS
-Segala sms tolong nyatakan nama. Saya tak simpan nama customer dan student saya dlm hp.
-Jika anda ada sebarang pertanyaan pasal baking yg memaksa saya menerangkan secara panjang lebar tolonglah jgn guna sms, emel aje kan senang takpun call direct lagi jelas dan nyata.

Saya mohon maap jika ada salah dan silap dan thks for ur support selama ni....

Wasallam.

No comments: