PRODUK MUSLIM . BERSIH. SUCI. HALALAN TOYYIBAN

Monday, April 12, 2010

KELAS SROLL & CISTAT - 11/4/2010





Kelas sroll n cistat dihadiri oleh wagheh den iaitu Su dari Cheras dan juga Zakiah dari wangsa maju. Tkasih banyaklah yo...belajar ngan den yg ilmu tak banyak mano pun, malu lak ghaso eh sbb Su ni tak kurang hebatnya jugak....bilo dikonang2kan goli den dibuek eh maso koleh ni bersiaran langsung...tak gitu Su n zac...ehehehe....

1 comment:

Mamma Zac said...

many thanx to mak lang...

Cistat n swiss roll yg dibawa balik..sgt digemari oleh anak2. Sya dh try wat dah cistat tu..hrrmmm memang claaasssss lah rasa dia..cuma mould yg sya beli tuu besar skit, so kena 2-3 kali gigit jugak lah nk menghabihkannya...

Anyway...cistat mak lang memang BEST!!!