PRODUK MUSLIM . BERSIH. SUCI. HALALAN TOYYIBAN

Monday, February 23, 2009

KELAS MUFFIN - 22/2/09


Kelas muffin untuk Zai dari Bandar Tasik Puteri, Rawang. Kalau tengok si Zai ni siapkan muffin, macam lipas kudung....hehehe....dan oleh sebab itu, kelas pun abih cepat....apa taknya, toke cc dan cake rupanya dia....Ok zai, lepas ni, jangan takut2 ambik order muffin tau....ilmu dah ada, apa lagi kayuhhhhhhhhhhhh.....eheheheh
Zai takmo diambil gambarnya jadi anak dara dia le jadi tukar ganti...ehehhe

3 comments:

MamaFaMi said...

Cantiknya papercups Mak Lang. Cam terberkenan jek!

maklang azie said...

terkenan ngan casing tu eh....nak ke, kalo nak nanti perjumpaan leh beli sekali...

Zai said...

Maklang..tq utk kelas ari tu ye....manje jugak muffin ni ye...lebih pukul tak boleh....aiii camno nak amik oder byk2 ni...hehe