PRODUK MUSLIM . BERSIH. SUCI. HALALAN TOYYIBAN

Sunday, February 1, 2009

KELAS CHEESECAKE & SROLL - 2/2/09



Cikgu Ada dari Greenwood dan cikgu Ana dari Keramat ambil kesempatan sempena cuti wilayah utk belajar wat chiskek n sroll. Cikgu Ana (kiri) pernah belajar wat cc ngan mklang satu ketika dulu...kali ni nak belajar lain lak. Masing2 pandai menggulung wpun baru pestimer cuma sroll coklat tu aje yg tergelincir skit gulungannya sbb coklat tu licin ye...kalo pekat insyaAllah boleh digulung....anyway..congrat pd cikgu berdua ni sbb berjaya dlm sesi penggulungan sroll...hehehe..Tkasih sekali lagi kerana sudi belajar ngan maklang...segala salah silap mohon maaf ye cikguuuuu.....


6 comments:

MamaFaMi said...

Baik-baik mengajar cikgu-cikgu tu Mak Lang. Kalau Mak Lang tak ajar betul nanti, Mak Lang kena denda ketuk ketampi tau! Ma tak leh tolongggg... hahaha....

ana kiut said...

Petang semalam g Bagus kat Melawati tuh.. kononnyer nak cari loyang tuk buat ciskek n swissroll tuh. tp.. takde la plekk....!
Tgh bersemangat nak buat nih! hehehe...
thank you, sifoo!

maklang azie said...

cikgu2 ni cepat paham ma..sib baik tak kuarkan rotan...hehehe

maklang azie said...

ana, guna loyang biasa pun takpe tapi jangan letak byk sgt adunan...

shima said...

Salam maklang...
ikshh penatnyerr i sesat nak mai umah br maklang ni...tersilap pi umah lama pastu kine wat u-turn balik miahahaa
psst i sbn tertarik ngan benda cam ala2 tembikai kaler purple tu nampak sekali pandang cam puding buih..betoi ker?? (nyibok2 lakkk)

maklang azie said...

shima : salam...jemput le masuk...lorrr awat leh tersesat tu shima..ada bawak kompas tak...heheh..
tu bukan puding buih tu ciskek blueberry yg dah kehabisan blueberil...eheheheh